בניית אתרים נכונים

בניית אתרים זה עסק שיווקי

 

אתר אינטרנט הוא עסק כלכלי ולפיכך יש להתייחס אליו ככזה. לא בונים סתם אתר כי רוצים לבנות אתר או חושבים שנכון לבנות אתר. בניית אתרים נעשית על פי רוב מסיבה כלכלית. חלקן יותר גלויות ומדידות (כגון הכנסות ישירות ממכירות דרך האתר) וחלקן עקיפות ונסתרות יותר: יצירת תדמית באינטרנט. בבניית אתרים, גם כאשר המטרות מעורפלות יחסית, עקיפות ולכאורה לא ניתנות למדידה כיוון שהן מוגדרות במונחי תדמית יש להציב מדדים כמותיים כלשהם: מספר כניסות לאתר, זמן שהות באתר, המרות באתר, כמות פניות מהאתר וכו'. לאחר הצבת המטרות המדידות, יש לנסות לתרגם את אותם מדדים לכסף. איך עושים זאת? על-ידי בחינת העלות האלטרנטיבית. לדוגמא: אני מפרסם בעיתון מודעה שעלותה

20,000 ₪ וכתוצאה ממנה אני מקבל 40 פניות טלפוניות (500 ₪ לפניה) המטרה היא באתר האינטרנט לקבל פניה שעלותה פחות מ-500 ₪. גם תדמית ומיתוג ניתן לכמת לעלויות ולמספרים בצורה דומה ע"י בחינת העלות האלטרנטיבית. 

זה הזמן לפנות לחברת שיווק באינטרנט על-מנת שתבדוק את כל המספרים בתוכנית.

להמשך קריאה על שיווק באינטרנט

בניית אתר